Sobre nosaltres

1 MUSEU

Gaudeix més pagant menys!!!!

5 MUSEUS

Així et sortirà 4€ un museu

9 MUSEUS

Així et sortirà 3,33€ un museu

COMPRAR ARA!

El Museu de les Il•lusions forma part del museu Big Fun a Barcelona i s’ha convertit és un lloc preferit per als visitants de Catalunya i la resta del món.. Viatja en el temps per realitats fantàstiques, que tot és possible en el Museu de les Il•lusions. Les seves impressionants instal•lacions en 3D, pintades pels millors pintors en les parets del museu atreuen nens i adults.. Salvador Dalí tindrà enveja de totes les fotos increïbles que pots fer! A causa de l’extraordinària popularitat del Museu de les Il•lusions, ja és el moment d’expandir-se i ara l’experiència és fascinant!!

COMPRAR ARA!

És una col•lecció de peces d’allò més estrany i exòtic portades de 80 països que sorprenen nens i adults. Aquí pots visitar a l’home més alt del món , prendre’s unes fotos amb Elvis Presley o ser espectador del millor Freak show.

COMPRAR ARA!

Assegui’t com Alicia al país de les meravelles en un món en el qual tot és gegant. El rellotge despertador i el hàmster són més grans que un home!!. Saca una foto de l’exposició per a demostrar a tots que els gegants existeixen de debò.

COMPRAR ARA!

Les il•lusions no només diverteixen també poden, espantar!. Camina amb cura pels passadissos del tenebrós Hospital Psiquiàtric de Severalls. Es tracta d’una història de la vida real que va succeir al Regne Unit on es realitzaven els experiments més esgarrifosos als seus desafortunats pacients. Llums misterioses, foscor ,un calabós.. desafia el teu coratge! t’atreveixes a entrar??.

COMPRAR ARA!

Imagina caminar pel sostre de la teva casa. El llum ara està just sota els peus, la nevera, el sofà, la taula, l’aigüera, el llit i fins als plats dels armaris estan penjats a potes enlaire damunt del teu cap. Il•lusió o realitat? Descobreix la casa més estranya que mai has visitat..

COMPRAR ARA!

Descobreix com se sent estar en diverses dimensions alhora i perdre’s entre els teus propis reflexos infinits ,necessites valer-te del teu enginy i destresa per a trobar la sortida.

COMPRAR ARA!

Atreveix-te a somiar despert!! cavalca en unicorns! acaricia una vaca rosa d’una espècie molt estranya.Passeja entre dònuts i ossets de gominola gegants! .Tots els dolços en un sol lloc i no és una il•lusió.

COMPRAR ARA!

Imagina, que pots saltar en la piscina amb roba i sortir totalment sec! Sens dubte una sensació que mai oblidarem ,aquí tots tornen a ser com a nens En Big Fun tot és possible!

COMPRAR ARA!

Sentiràs que aquestes en un espai immens de colors infinit. Durant el trajecte que va d’entrada a sortida et perdràs confia en les teves 5 sentits i així trobaràs la sortida.